Fullt upp

Denna veckan har varit fullt upp, så har haft lite knappt om tid att uppdatera men ska försöka kortfatta mig. Jo, blev en massa stress i helgen och början av veckan med plugg inför teoriprovet till moped. Skrev upp i tisdags och jag gick där i från med ett körkort så det känns otroligt bra! Kan släppa allt det nu vilket känns skönt. Nu ska jag bara packa hela dagen när jag kommer hem från skolan idag för imorgon drar vi till Österrike!! Sjukt, har inte riktigt insett det än tror jag haha, men det blir bra det här!:) 
Tar med mig massa plugg dit och vill bara klara av matteprovet som är idag också, haha men snart kan jag lugna ner mig;) 

Hoppas alla får en otroligt bra dag, det är ju sol idag!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0