Onsdag

Hej kära onsdag, denna veckan kan jag faktiskt med och säga så för det är inte många skoldagar kvar nu och hur underbart är inte det?!
Ska snart iväg på kalas för min kära mormor fyller 80 år idag, stort grattis och många kramar till henne!
Inte alls långt kvar till konfirmationen nu heller, kan inte förstå hur fort detta året har gått.. Om jag inte minns fel så ska jag på läger på Habo nästa helg, vilket kommer bli riktigt roligt! Sedan efter det blir det 2 intensiva läsveckor. 

Mycket att tänka på nu in i det sista, tack och lov så är nog läxorna och proven klara... Konfirmationsklänningen är i alla fall fixad så det blir väl bra i alla fall, haha. 
Jag känner att jag ska försöka komma ut någon dag och ta foton nu när det börjar bli sommar.
Hoppas ni får fortsatt bra dag, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0