Hemma igen

Hallo, tillbaka efter en bloggpaus! Och anledningen till denna pausen är för att jag har varit på konfaläger sen i lördags och jag har liksom inte orkat skriva något när jag har varit där. Men jag har haft en otroligt bra vecka tillsammans med massa underbara människor och har haft det riktigt roligt! Sån skön grupp och man blir verkligen glad av att vara med dom. Både tråkigt och skönt att komma hem, är ganska trött nu faktiskt haha.. 
Har precis packat om, ska iväg till gullholmen med Maja direkt nu ikväll för att fira midsommar över helgen. Sedan börjar jag kanske jobba på måndag och på tisdag så börjar konfan igen, så det är mycket att göra, men det blir nog en mysig helg i alla fall:) 
Måste verkligen tacka för detta lägret!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0