min midsommar

2 veckor försent eller nått sånt, men kör ändå!
I alla fall, på torsdagskvällen så åkte vi ner till Gullholmen (direkt efter att vi kommit hem från konfalägret). Maja och hennes familj har stuga där så därför bestämde vi att jag skulle hänga med och fira där! Supermysigt var det och det blev en hel del roligt under dessa dagar. På fredagen så blev det midsommarfirande och på morgonen gick vi och hjälpte till att klä midsommarstången. Gjorde lite kransar (min blev totalt kass) haha, men det var kul. På dagen sen så åt vi tillsammans med några i deras släkt och sedan gick vi till själva firandet som var på ön. 
 
Sent på torsdagskvällen, när vi kom
 
Madicken och Molly, riktiga pinglor må jag säga! 
 
7 sortes blommor, man kan ju alltid försöka liksom haha 
Sen efter midsommar så hade vi lite chilldagar när vi åkte ut med båten och massa annat:) 
 
Picknik på berget, när den är som bäst! 
 
En sån där glad bild, med en liten krabba
 
Haha standard-bilden 
 
En riktigt lyckad helg med många skratt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0