Godnatt

Får bli ett sent inlägg nu men det är ju skitsamma, i alla fall så är jag i stugan igen. Åkte direkt hit efter att jag spelade träningsmatch i Lindome, så jag fick prova att spela med damlaget idag vilket var roligt, stor skillnad mellan mig och de tjejerna spelmässigt men det är ju klart, skiljer många års träning. Men som sagt så var det kul och testa:)
Annars så har det inte hänt så mycket, har träffat lite vänner och så har jag hunnit träffa mormor&morfar lite grann i förrgår. 
Nu blir det inte så mycket planer i alla fall vilket är skönt, blir nog kanske att jag får besök av my frieeendo Elsa någon dag framöver så stannar hon ett tag, så det blir bra'
Sol hoppas jag på imon sen är jag nöjd.
Riktigt fräsiga matchställ iknow, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0