Engelska läxa

Godkväll, sitter och småpluggar lite och lyssnar på musik. Ska snart kolla på röstningen av Idol. 
Imorgon är det redan torsdag, låång och seg skoldag väntas, men ska göra det bästa av dagen haha ;) 
Känns som att jag inte har särskillt mycket att skriva om och därför hamnar bloggen lite off, dåligt med tid och ingen lust. Men ska se till att skriva nått läsvärt snart, kanske lite av mina åsikter om någonting? 
 
Nästa vecka ska jag på möte om "korfirmand 2014" efter som jag ska konfirmera mig nästa sommar, har valt sommarkonfan. Kommer nog se till att ha det roligt, vad jag vet för tillfället så är det 3 intensiva veckor på sommarlovet.
Annars..hmm ingenting, foten börjar bli bättre men ska hoppa matchen imorgon i.o.m att jag inte tränat än och det bör jag göra innan jag spelar igen, så tror inte jag är med på söndagens match heller... Trist att vara skadad men bara att bita ihop och vänta!
 
Oj, detta var ett tag sedan, fast ändå inte?
 

Kommentarer
Postat av: Antonia

Hej! Jag ska också gå på sommar-konfa :) Kram! <3

2013-09-21 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0