Blandad dag

Vad ska man säga om dagen? Jo den har varit blandad, vaknade ganska tidigt och hade en väldigt mysig morgon framför datorn (pretty little liars) säger det mesta!!
Var ute på promenad med mamma vilket var väldigt skönt. 
Åkte till stallet, får jag ta i och skriva nått jag inte borde? Ja, det gick åt helvete..
Var så slut, arg och besviken när jag kom hem idag. Funkade inte alls kändes det som, känns som om jag har bytt ut min häst till en krånglig robot som ständigt ska börja testa mig igen. Jag tror jag gjorde det mesta som jag inte borde gjort idag, att sitta lugnt, inte dra i tyglar eller ta till med våld för att få stopp på hästen osv osv.... Orkar inte, nej idag kände jag inte känslan "bra älskade lilla plutten, du är så duktig" haha men förhoppningsvis får jag slut på detta denna gången också!
Puss och kram, sov gott alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0