Lite krångel

..med mobil och annat så uppdateringen är väl inte på topp nej. Lusten har inte funnits heller tyvärr. De senaste dagarna har spenderats med vänner och så var studenten hela dagen i onsdags. MEN vill bara börja med att säga att det är SOMMARLOV i alla fall! Helt okej faktiskt. Mysig skolavslutning, fick lite betyg och sånt sedan var det  gemensam avslutning på gården. Efter det stannade jag och kollade på niornas lilla bal. 
Som sagt sedan tog min bror studenten på onsdagen, lite ovant sådär men väldigt roligt!
Torsdagen spenderades med Maja, hahah planterade - duktigt men slutade med att jag fick massa kliande myrbett över benen och foten så vi var lite elaka, förlåt gud men vi dränkte massa myror med vattenkannan. Hur är det ordspråket lyder, att man ska vara som andra vill att man ska vara mot de, hmm.. HAHA, men sedan gick vi och badade vid sjön. Tog med lite fika, jordgubbar och lite choklad, underbart* Haha hade även med en busig hund och kombinationen med att min mobil dumt nog låg på bryggan och hunden också så slutade det med att min mobil trillade ner i vattnet. Så den är väl inte helt kry men funkar ju lite i alla fall, får se kanske ska åka och laga den men just nu så använder jag min brors gamla Iphone. Haha sorgligt slut.. 
På fredagen träffade jag Lina och Maja igen, firade Lina lite för hon har äntligen fyllt år ;) Så det var mys! Elaka syskon som kasta vatten på mig och sedan så slutade det med att alla åkte till sjön för att hoppa i vattnet med kläderna på, hahah slutade också lite kul men så det ska vara när det är sommarlov! 
 
Bilder som tagits, skolavslutning - student kommer när jag har tid och lust helt enkelt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0