Sista dagen

Godmorgon, idag blir det upp till stallet igen och rida. Lite halvtrist väder, snöar och mulet. Vill ha vår nuu, eller ännu mer sommar! Kommer nog bli en riktigt bra sommar, kommer vara nere i stugan mycket - bada, sola och massa roligt! Kommer träffa mina kompisar där nere som jag inte träffat på länge så det blir kul :) 
Drar också ner till Helsingborg några dagar för att spela Eskilscupen med laget, kommer bli riktigt roligt faktiskt! 
Min bror tar också studenten nu i år så det kommer också firas innan sommarlovet. 

Nu är lovet snart över, många som varit i fjällen antar jag. Men v.10 åker jag upp till Sälen! 
Hoppas ni som har lov får en bra sista dag, kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0