10 sanningar

10 sanningar om mig : 
 
  1. Jag tycker inte om skitsnack, oftast när jag hör att folk snackar illa om någon så brukar jag skita i det och försöka snacka om annat typ.. 
   
    2.  Jag är evigt tacksam att jag har min familj och mina vänner! 
     
         
 
    3. Jag hatar när folk gnisslar med gaffeln i tallriken, så sjukt irriterande!
 
    4. Jag älskar musik, lyssna på den och tänka på annat. Tycker om all sorts musik! 
        
   
    5.  Jag har ganska dålig humor, väldigt dålig oftast. Skrattar ibland åt mig själv, fast tack o lov så har jag 
         kompisar med sämre humor som skrattar åt det i alla fall.. 
 
      
 
    6. Jag kan bli väldigt arg och uppkäftig när folk går en på närverna, typ folk som tror de är coola och ska göra något de tycker är såå häftigt, visst då kan de få smaka på mitt finger ibland hahah.. 
    
    7. Jag tycker verkligen inte om blodpudding, luktar och smakar äckligt! 
 
    8. Jag tycker om att ge, liksom visa respekt och visa att man faktiskt bryr sig. 
 
    9. Jag småäter alldeles för mycket.. typ min själ är godis haha.  Mitt mål är att börja jogga och typ ut och gå             oftare än vad jag gör nu. 
    
 
 10.  Tycker det är jätte jobbigt när man ser på en film och de gör bort sig eller typ kysser en annan person, så        jag måste typ ha en kudde som skydd hahah... 
 
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0