Friday night

Gokväll alla! Idag har varit en mysig dag, eller ja vaknade med halsont och runnit i både näsa och ögon under dagen, så verkar ha dragit på mig en förkyldning, menmen sånt är livet. Jo, dagen har varit mysig, vid 9 imorse gick jag till Maja och var där en stund innan vi gick till badplatsen och träffa klassen. Var där i några timmar och fikade och en del badade. Sedan så gick vi till skolan och käka lunch osv.. fick våra nya scheman innan vi gick hem också så det var bra. 
Så sedan har jag fotat lite, bilder kommer upp om en stund.
Lite senare mötte jag upp underbara Lina och Ida och träffade dom, mötte även Maja också lite senare!
 
 Förra sommaren.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0