Från start till nu

2010 
 
 
Hade tyvärr inga bilder på när jag precis börjat rida, på Majas shettisar. Hade varit väldigt kul att se faktiskt! 
Men här var lite bilder på när jag red Lady, hade precis börjat trava och jag var så stolt och glad :D 
Och tekniken, ja ni ser - amen tjena.. 
 
 
2011
 
 
Fick en liten sköthäst som hette Pax, sketlandsponny. Envis som bara den men ett riktigt charmtroll som jag var fäst vid.. ;)
 
 
 Slutade rida på denna polle efter ett tag och började på ridskola efter sommaren 2011.
 
 
 
 
Slutade efter 2 terminer på ridskolan, precis innan sommaren i år, för den skulle dels läggas ned.
 
2012
 
Majas häst Lady kommer in i bild igen, red henne ganska mycket under tiden jag lärde mig grunder o.s.v eller vad man ska säga ;)
 
 
   
 
Och så Issac.. 
 
 
 
Och i somras fick jag en sköthäst, Isaka. 
 
 
Och där är jag nu. Lärt mig mycket på de här åren, men fortfarande mycket kvar att lära mig ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0