myys

Tjao again,  torsdagsmys är inte helt fel faktiskt, godis och bara massa gott typ, haha.
Inga större planer nu med ledighet men lite smått, kanske följa med Maja till hennes place imon, ja stallet. Och sen är det ju träning imorgon kväll. Sen kanske, så åker jag eventuellt till stugan över helgen och tar det lugnt, Alma har sin stuga i närheten så kanske träffar henne med, superduper :)
Ridningen idag gick bra, red ut och sen in i skogen och därinne gallopp, och det gick fort... Haha valde Grim och han var taggad, typ ställde sig nästan på bakbenen, märktes att han ville galloppera och vi typ gallopera i kö med en stunds mellanrum och han stack direkt typ man ba, jaop kul att kunna bromsa sin häst, haha men det var riktigt kul !
Lite tråkigt att säga hejdå till hästarna och till ridlärarna men aja, thats it och dessutom så är det inte långt alls att åka om jag ska erkänna ..
Nu ska jag bara fixa lite smått på datorn och så,, aa och så vill jag bara säga att headern, har inte fixats ordentligt än men får grubbla lite till på den saken, får förmodligen fixa en ny. Vet inte säkert vilken sorts header jag vill ha,  var inne på typ bildspel först men får se :) Men aja, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0