läxor..

Hejhej, ridningen i dag var myysig- eller inte ridning, för det var lite sorts teorilektion men vi fick gosa lite med hästarna och bara mysa med djuren, fick fika och sånt, mysdag helt enkelt ! Det drar ihop sig, nästa vecka så är det sista ridlektionen sedan lägger ridskolan ner, det är ju lite tråkigt men man har lärt sig massor på de 2 terminerna jag har gått där, om islandshästen - hästar vanligtvis, hur vi arbetar och sköter om hästen och mycket, mycket mer .. :) På lördag så åker jag ut till ridskolan och jag och min grupp då, ska rida ut några timmar i skogen, grilla, bara njuta tillsammans med hästarna, det är mysigt. HEJDÅ ''Bosenlöw's islandshästar'' !
Gjort lite läxa, jo inte slut än då, har glosor tills imorgon, sen på fredag blir det en superdag! Ska nämligen tillbringa dagen med nya klassen, happie =))
byebye, Cya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0