Lördagskväll

Hejhej, tittat lite på tvn med mamma, en gammal 80-tals film som är rätt rolig på kanal11.
Förresten, följde med Maja hem i dag efter stallet och vi kollade lite roliga klipp från ''lilla bloggen'' med popcorn, haha ! Vi red en lång stund idag i ridhuset och körde skojtävling och så skulle man komma igenom en bana på liggande bommar på snabbast tid, det var superkul faktiskt, tyvärr slutade det lite tråkigt, eller jag körde banan och så när man skulle hoppa över ''målhindret'' så fattade Issac gallopp och jag var dålig att hålla in och tappade balansen så hängde kvar en stund i sidan innan jag ramlade av och Issac ville väl bara vara snäll och inte springa på mig men så vände han sig om och så råkade han slå i hoven i mitt lår så jag fick panik när jag låg där och reste mig upp. Klart man blir rädd efter detta men samtidigt så får man försöka och jag skulle upp på ryggen igen, så var det. Så jag skrittade banan igen och travade en bit och nu när jag känner efteråt så klarade jag mig väl, väl ! Så det är rätt coollugnt nu ! ;)
Matchen i morgon är inställd så det blir inget med det men ska ändå vara bollkajsa, haha. Under förmiddagen ska jag träffa Alma en stund så det blir toppen !
Hörs imon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0