Spanien-Portugal

Go kväll, magen är fylld av fjärilar, cupen kommer bli super ;) haha nä men detta blir bra, härliga vänner och lagkamrater. Kommer spela matcher mot folk som man aldrig spelat mot innan, spännande.. Och vi kommer vara med om massa roligt, disco och äventuellt bad.. Börjat packa, bara lite kvar som jag ska fixa imorgon, ska även åka in till stan imorgon och köpa skor, riktiga joggingskor som kommer att vara till användning på cupen. 
Ska snart kolla lite till på matchen mellan Spanien-Portugal, tror jag hejar på Portugal faktiskt.
Ridningen gick bra idag, hon råkade snubbla lite då hon gick omkull med mig lite men det hände inget och tror allt verkar gått bra, bara att ta det försiktigt och vara noga med att kolla, jag stretchade henne lite med. 
Ledig från jobb imorgon = sovmorgon ! :) 
Ha det brao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0