Skövde i morgon !!

Hejsan, ursäktar för en dålig uppdatering först och främst.. 
Okej, Elsa sov hos mig förra natten, hon kom hit på dagen och sov, sedan var vi lite dagen efter, då var även Maja med. Vi gick hem till Maja det sista och var inne, blev typ värsta ovädret. Skulle spela match så pappa hämtade oss och så packade jag ihop mina saker och så åkte vi till matchen. Som tur var så slutade det blixtra när vi skulle spela match och plötsligt så blev det varmt och sol istället, märkligt ibland, men bra ;) Detta laget förlorade vi mot förra gången vi spelade mot de med typ 5-3 och det var våran bästa match vi spelat. Denna gången hade de inte med sina äldre spelare och vi gjorde 2-0 men första halvleken slutade 2-1 och i andra gjorde de sitt andra mål, slutsiffran blev 2-2. Vi skulle och behövde ha denna vinsten menmen. Jag stod i mål och är i alla fall nöjd med mitt:)
Nu är det fotbollsuppehåll utan träningar och matcher ett tag och vi startar igång i augusti så nu blir det verkligen sommarlov, bara det blir bra väder ;) 
Imorgon åker jag och mitt lag till Skövde för att spela Skadevi cup. Detta kommer bli roligt och kommer vara med om massa, blir nog en låång uppdatering om det efteråt. Kan nog bli så att det inte blir någon uppdatering alls under helgen...
Om någon timma så åker jag upp och rider. Får se vad som händer senare under dagen ..
Kram =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0