nytt,nytt,nytt..

Hej, kom hem från matchen- träningen innan. Spelade ju match med 00-orna och vi vann med 4-0. Stod första halvleken och det gick bra :) Sedan så valde jag att gå på träningen med direkt efter.
Åh, typiskt, nya blogg.se. Suck.. Värsta krångel med allt ju haha. Försöker att få videon att komma upp på bloggen och tror det funkar snart om det inte krånglar mer. Jo tydligen...
Så det blir en sen video när jag pratar innan matchen och så, ifall det funkar.
Morgondagen för mig ser ut så att jag vaknar såklart (måste vara vaken för att hitta på något) hahah ne men jag åker upp till stallet vid 11 och så kanske jag åker till stugan på kvällen, får se.
Nu ska jag fortsätta fixa allt krångel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0