Måndag !

Hejhej ! 
Tråkigt att min app inte funkar fortfarande.. och dessutom vill inte mina videor publiceras från VideofyMe men som jag sa för någon dag sedan att det bara är att gå in på min VideofyMe och där ligger en yttligare video från idag.
Jag var i stallet idag vid 11, red ut och mamma hängde på hon med. Fick dessutom första galloppen idag, väldigt bekväm gallopp har hon :) Sen kom vi tillbaka till stallet, stretchade henne lite idag igen också. Gick ner i hagen och måste säga att de har ett paradis som hage, haha.
Åker upp till stallet vid 12 imorgon och får se om jag tränar henne på mark eller om jag rider.  
När jag kom hem så kom Nicole hit lite senare, haha skrattar alltid med dig.. Spelar in roliga och failade videos som man kan skratta åt när man har tråkigt, haha alltid bra :D 
Min vecka blir att jag imorgon kväll har fotbollsträning som vanligt, onsdag åker jag och laget till Göteborg och kollar på SVERIGE-JAPAN (damfotboll), ska bli riktigt häftigt att få se! Torsdag, fotbollsträning igen (kväll) sen har vi ju midsommar framför oss, härligt ! 
Men nu ska jag snart ut med hunden i ett väder där regnet öser ner, men det är skönt med frisk luft ! Förhoppningsvis skulle det bli bättre väder imorgon med sol och värme (hoppas...) ! 
Förresten om ni vet andra bra blogg-appar så tipsa gärna (provat wordpress-appen men den typ funkar inte heller så bra...) 
Ha det bra ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0