Göteborg imorgon !

Hejsan, börjar bli less på appen nu ... 
I alla fall ska berätta lite om dagen då. Gjorde som vanligt imorse, vaknade, satte mig framför tvn och sedan satt jag framför datorn lite med frukost. Åkte upp till stallet och fixade där någon timma. Red ju igår så jag tänkte träna henne idag, så jag tränade henne i ''korallen'', jag tränade henne på att följa mig - först med grimskaft och med spö och hon klarade det jättebra utan det också. Duktig polle :D Och så körde jag ju lite löslongering också, sedan avslutade jag med en skrittpromenad. Stretchar henne lite nu för hon är ju lite stel och alltid bra före och efter en träning. 
Efter stallet träffade jag mina två vänner så jag var lite med de. Och sedan hade jag träning då, första halvtimmen så tog vi fotografi i våra nya matchdräkter, lagfoton som våra sponsorer ska få inkl. vi tror jag :) Sedan körde vi på träningen som vanligt typ. 
Kollade inte särskilt mycket på matchen på tvn men kollade snabbreprisen och måste ju erkänna att Zlatans mål var riktigt snyggt ! :) 
Imorgon taggar vi tandläkaren, haha nä. Men vi taggar match i Göteborg , Sverige - Japan !! Och nästa torsdag åker jag och laget till Skövde för att spela Skadevi cup, sommaren rullar på ... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0