Fixa, fixa ..

Hejsan, dagen på djurparken var superkul! Massa goa kompisar. Så först åkte vi in till stan och så gick vi in till parken för vi fick gå fritt i 1 och en halv timme, fast vi fick tipsprommenadlappar så halvt fritt ;) Men det var roligt och sedan åt vi lite och såg såklart massa olika djur. Jag och Ellen slutade med att spela minigolf, för man fick välja mellan att bada och det så vi valde det. Haha skitkul, är man proffs så är man ... Typ 8st 7:or på 18 banor (sämst med 7 försök)... Men annars var det toppen :D Tänkte att jag delar med mig av lite bilder jag tog på djuren osv imon eller något för hinner inte nu, saker ska fixas inför imon, SKOLAVSLUTNING! Sen är det sommarlov, serriöst är det meningen att tiden ska gå på extra supersport?! Sista dagen med min klass imorgon, tråkigt faktiskt :/
Men ni fattar själva, sommarlov är ALLT vad sommar innebär ! Så häng kvar här för att följa min sommar med vänner och mycket mer, ja börjar nästa vecka med att passa två hundar till haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0