En vecka sommarlov !

Hejsan, dålig uppdatering idag med - men min blogg.se-app funkar inte och eftersom jag brukar mobilblogga en hel del så är det lite svårt, eller ja det blev lite enklare. Som sagt, fattar inte problemen, och sen när jag ska direktpublicera från Videofy me så funkar det inte när jag fyller i. Får bara hoppas att det funkar snart igen :) 
Helgen ser ut så att jag kanske åker till stugan imorgon istället och sen på söndag så åker jag och rider vid 2-3 tiden och så har jag samling till match lite senare. 
Idag har 1 vecka gått av sommarlovet, vill ha värmen nu ! Alltså riktigt varmt och härligt. Shortsen var faktiskt på idag, åkte till Maja och var med henne och hennes syrra Molly och så Hanna. Sedan skulle Maja till stallet så jag var med Molly och Hanna sedan :) Så nu är jag hemma och det blir en myskväll med familjen med mat och godis och titta på EM-matchen med Sverige-England.. 



Kommentarer
Postat av: MichaelaMagnusson

Fin blogg :)
Bloglovinbyte? :P

2012-06-16 @ 19:48:18
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0