Städdag

gOdMoRgOn, 
Idag ska jag röja i hela rummet har jag tänkt- sortera och massa, haha jag känner mig nog mer bekväm med ordning...lite kritisk :D haha nope men hela rummet ska bli fint och prydligt, tror jag. ;) 
 
Om det inte blir skitväder, så tror jag att jag rider ut, eller ja asså det spelar ju ingen roll hon ska få sin motion ändå oavsätt.
 
Sedan i eftermiddag skulle jag tydligen till mormor på en fika, haha men det är ju alltid guld ! ;) 
 
tips på bloggar var ett tag sedan, jag kikar bara in på några få ordentligt, kompisars m.m, men här kommer några : 
Min förebild skulle man kunna säga då, 12 år och väldigt mogen för sin ålder. Läser denna för att jag tycker om hur hon skriver, förmodligen eftersom jag klickar in där ofta. En vädigt bra blogg, jag ser upp till henne en del för hon visar sig vara en förebild för både yngre och äldre, det är få som kan lyckas med. 
Som sagt, en bra blogg med blandat innehåll, läsvärd ! 
 
Klickar in där i bland, cool kille och en väldigt duktig ryttare.
 
 
Faktiskt mest de och så några kompisars, alltid kul att läsa med. 
 
vickevictoria.blogg.se en kompis till mig, en fin blogg och hon lägger ner mycket tid med den ! 
 
Ja, om ni går ner på "länkar" så hittar ni några bloggar.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0