Sent..

Sen bloggning idag tyvärr, men jaja.. 
ställde klockan på 9 i morse, stängde av påminnelse, somnade om. Lite smått grinig när vaknade 10 man velat ha lite mer "gott om tid" haha. Skulle vara i stallet vid 11 så åt lite frukost, bytte om till ridkläder, ut med hunden och sedan tog jag kvasten och flög iväg.. haha skoja bara. Men cyklade och det blev säkert 1,5 timmes uteritt idag, lite småtrötta hästar efter rundan men det gjorde nog bara gott :) Regnet kom under rundan en stund men sedan var det uppehåll igen, sedan kom det igen när vi kom tillbaka. Spöregn ... 
Tog cykeln tillbaka hem igen. Sedan satte jag mig i soffan framför tv:n med lite mat, och även jordgubbar med glass... :) Sedan har jag till mesta dels varit ensam under dagen, och sedan kom det lite åskoväder, men det löste jag lätt med att sätta mig i tvättstugan med hunden bäddat med täcken, hahah.. 
Men nu under kvällen så har jag haft hemmamys med familjen. 
Imorgon ska jag nog till Lina,
See you tomorrow ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0