Lite funderingar ...

HEJ !
Hemma nu , lite förkyld med så skippar träningen i dag, vill inte ta någon risk !
Nationella prov i morgon och fredag, hmm ...
Med bloggen... om jag har några mål? för många har mål med sin blogg - bli världens största blogg - bara ha en blogg för att det är kul - STOR blogg- LITEN blogg - .....
Finns ju lite olika men vad jag vill vet jag inte riktigt ännu .Har inte haft bloggen under en lång period precis men att kanske någon gång få skriva mycket om hästar, en delvis hästblogg alltså . Rider ju lite men kanske bara någon timme i veckan :) Skulle gärna vilja få hålla på med det här MER !  vad jag brinner en hel del för faktiskt :)
Haft foderponny och så men sedan började jag rida på en ridskola med Islandshästar och där trivs jag bra faktiskt!
Jag provar på lite olika liksom ..
Hästblogg kanske?
Längre än så har jag nog inte tänkt . Haha, men har ju dock bara haft bloggen i nån vecka så hinner nog fundera ett tag ? ;)
Kanske började skriva om sådant i ett tidigt tillfälle,  men jaja :)
Outfit !
Långärmad tröja med jeans .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0