Freedag

Hallu, vart en chilldag i dag ! Första timmen var det typ engelska , glosor och sånt sedan 20min rast ,slöjd, lunch,rast blabla ... hehe så det var en snabb dag i dag tycker ja ! Sista timmen va i alla fall pulkaåkning ! Haha , så jäkla kul :'D typ ramla några gånger men aja ;) Sluta för nån timme sen men nuu är jag hemma och tänkt att blogga lite ! Jag har lagt till en NY kategori , FOTON . Där lägger jag in foton som jag tar med mobilen (Iphone4) eller med en Canon system !
ÄLSKAR nämligen att ta foton och det kan va på typ vad som helst ! Växter, djur ... typ allt ja :)
Kan va på SMÅ saker och bli jättefina. Typ när man är ute och går, mamma vänta lite , mååste ta kort på detta ! Eller typ WOW denna va fin !     Finns alltid något att ta kort på , MILJONTALS saker ! Jag tar kort på lite vad som helst , SEN titta igenom , Save or Delite . Därimot tar jag inte kort på någon som inte vill , eller ännu värre lägger ut på folk som INTE vill , noway . Men att ta på bilder från naturen gör en glad !
Nu till något helt annat . Har lovat att blogga om mina vänner och det är klart :) Ni gör min dag och med er är jag lycklig ! Skriver bara om några av mina underbara vänner nu .
Nicole Karlsson - shit så kul jag har med dig kära vän ! Du har alltid varit den rolige , den man skrattar åt så fort du gör något roligt ! Har alltid kul med dig och ingen kan ersätta just Nicole, den vännen som alltid varit speciell för mig. Du är underbar och jag älskar dig för den du är! I vorrt och torrt .. <3
Maja Adam - Jadu vännen, du är nästan alltid glad när man ser dig och det får man inte glömma . Att vi kan ha så roligt , alla minnen, tårar , skratt , ja allt , för du är allt !  Så fin och gullig, rolig är du ! bråk och chaffs , jaja vem bryr sig , för mig kommer du alltid att vara Den Maja , som du alltid har varit för mig <3
Ellen Strandberg - Ellen, din gullunge ! Min goa vän, varje gång vi är med varandra så har vi skitkul och det kommer man ihåg , för det görs alltid om :) Och att se dig glad gör mig glad , och att du är speciell det hoppas jag att du vet ! Du är perfekt som du är, and nothing could stop that ! Finns alltid för dig Ellen, my friend ! <3
Klart jag har mer underbara vänner, och alla är speciella på sitt sätt, om ni inte ligger ute på min blogg så vet ni vart ni finns hos mig , <3
Kraam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0