Elinarvidsson

Hejhej, nu har jag kommit hem och landat lite ;) Blev hämtad vid skolan av mamma i dag, skjutsade hem kompisarna och sedan åkte vi till mormor och morfar och fikade var sin semla,  hmm.. med tanke på att träna sedan men jaja .
GBG horseshow med mamma på TORSDAG - nån mer ? Blev att vi åkte i alla fall för mamma fick 2 biljetter. Toppen !
Om ni vill veta mer om detta så → http://www.goteborghorseshow.com/
Elin Victoria Arvidsson. Skulle beskriva mig själv som en glad tjej ! Omtänksam och snäll ... Tycker om att vara med mina fina vänner som jag har och självklart mina intressen, ett utav intresserna börjar om 30 min . Haha ! Men en liten uppfattning om mig som säger ganska mycket tycker jag =)
Ha det bra , kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0