Nyårsafton

Idag är det sista dagen på året 2012. Ska fira med familjen och några grannar sen lite senare. 
 
Lite vad jag har hunnit med/gjort 2012 - 
 
* Fyllt 13, får man ju inte glömma ;) 
* Börjat högstadiet, allt nytt typ
 
* Utvecklats i ridningen - både fysiskt och med tänkandet, viktigt båda delarna när man sitter på hästen.
* Skaffat foderhäst, lite rättare sagt en häst som jag kan utvecklas på under en tid och lära mig mer. Hon är lugn och trygg och en bra början. Åker upp 3 ggr i veckan och rider och pysslar, det duger för mig än så länge!
 
* Utvecklats i fotbollen, definitivt. Placerat oss i inomhuscuper, åkte på våran första sommarcup i Skövde och kämpade bra där också. Hoppas på guldmedaljer 2013! 
 
* Lärt känna nya vänner, både genom skolan, ridningen och mer. Man börjar umgås med folk man kanske vet sedan innan men aldrig haft den kontakten.
Klart man vill ha många toppenbra vänner, det har jag måste jag säga. Handlar om att ge och behandla folk rättvist, inte döma någon du inte vet innerst hur de är. Nöjer oss med det :) 
 
* Tycker jag har förändrats lite som person,börjat tänka efter mer och försökt hitta alternativ istället.
 
2013 ska vi ta vara på, göra till ett ännu bättre år. Så ha alla nu ett riktigt GOTT NYTT ÅR ! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0