mys

Sitter i köket med datorn och kollar på lite kläder och sånt. Försöker få klara bilder på vad jag vill ha i julklapp och hade tänkt att lägga ut ett collage om julklappstips, men så mycket enklare om man vet massa saker man vill ha. Haha så typiskt när man väl ska skriva ner vad man vill ha men inte kommer på det man tänkt.. 
Skriver ner vad jag vill ha än så länge, och som jag kommer på ;) 
  • Parfym, behöver en ny ! 
  • Blusar, älskar alla sortes blusar och de lär komma till användning 
  • Pressentkort, alltid bra och så kan man gå och köpa det man vill ha!
  • Filmer, det har man alltid nytta av
  • En tröja från Gina Tricot, kanske kommer upp på tips någon gång!
  • Skidjacka, eftersom jag inte har någon snygg och bra. Dessutom är en skidresa bokad framöver!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0