1 vecka kvar!

Japp, en vecka kvar till självaste julafton! Granen inne och julklappar handlade, börjar redan få julkänsla.. 
Denna veckan är lite halv-planerad, imon vanlig skoldag och på onsdag är det julavslutning lite senare på dagen med fika och massa lugnt. Några i klassen är anmälda till en fotbollstunering med utklädning och då är även jag med så nästan hela dagen går bort. På torsdag kanske jag träffar nån kompis tills på fredag.. På lördag ska vi nog eventuellt till Göteborg och hälsa på min faster med familjer, och kanske träffa sötaste kusinbarnet!
På söndag, dan före dan, så ska jag träffa Maja och byta lite julklappar och så (tradition) ;) 
Nu ska jag bara ta det lugnt innan fotbollsträningen ikväll. 
Lite julkramar i försprång från mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0