love it

Go'kväll , älskar de där helgkvällarna när man sitter och myser framför tvn med godis osv, som nu - fast nu sitter jag inte vid tvn ..
I alla fall har inte skrivit så mycket om hur det gick igår men kan säga att jag tror att jag kommer att få en toppenklass men schyssta kompisar så det känns bra, kom men Maja med och det känns bra ! ♥ så 7E kommer jag att spendera min 3 kommande år med, !
Haha förresten om man är smådeprimerad så är heliumbalonger super, åh haha !
Känner att jag har blivit dålig på outfiter så ska försöka att visa lite mer också ..

I morgon så ska jag inte göra något typ för än kl. 16.15 då jag har samling inför första (tror jag) seriematchen med vårat egna lag i Tranemo, så tagga ordentligt inför imorgon !
Bloggar imon, kram~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0