Med A !

Hejsan, med Alma nu - käkar glass och ja, inte så mycket mer .. haha
Får veta de nya klasserna till HÖGSTADIET på fredag, okej får se hur detta blir :)
Ska rida om en stund, förresten så har video kommit upp ↓ som jag sa att jag kanske skulle fixa, så en liten blev det i alla fall - musiken fick jag stänga av till första hoppträningen i och med att vi spelade musik i ridhuset (försökte klippa bort) Men ja, inte så stor inblick på min ridning men lite iallafall . På fredag kanske jag och Maja åker till Tosseryd igen för att se Nellie Berntsson , igen!
Nu ska jag snart byta om så ja, ses !

Kommentarer
Postat av: maja

det är inte på fredag på lör-sön är det!=)

2012-04-26 @ 07:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0