Mycket till dag !

Men tja ... vilken dag !! Sovit hos Frida i natt, av de få timmar jag sov (försökte), dessutom att gå upp kl 5 halv 6... Nä känns som om jag borde ta det lugnt. Var melodifestival i dag, säger nja till detta ... Jag gömde bort lite av texten och sjöng för snabbt, falska toner lite då och då - men OK, vi kanske inte vinner, men shitsame då för man kan väl få ha lite roligt :D
Ska ha DM match ikväll - nu gäller det , av den lilla energi som finns kvar ska jag kämpa !
Massa nytt som kommer att hända med laget - när säsongen börjar vi spela 9manna och dessutom så har vi ju slåtts i hop med ett annat lag, länge sedan visst men jaja. Sedan är nya lagtröjor på gång och i sommar drar vi på Skadevi cup i Skövde :)
Nu ska jag ta det chill, puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0