hmm ..

Hur lägger du upp din blogg - vad får den att bli bra ?
Beror allt på '' utsidan '' av bloggen?  Jag skulle nog säga att det enligt mig beror på den såkallade '' insidan ''. Säger att du kommer till en blogg som du inte läst innan, bloggen ser inte speciell ut, du klickar ner sidan söker nästa blogg - hmm... försöker själv att titta på några bloggar då och då, de som ibland kommenterar- deras, sen kanske jag inser när jag läst några rader att, detta är nog kanske inte min typ av blogg, då är det kanske dags för mig att klicka.
Jag lägger upp min blogg - skriver, utan att försöka få uppmärksamheten, och att försöka skriva så mycket ''mig själv'' som går att få in i meningarna, då blir min blogg mer egen.
Folket - ta ingen skit, om det skulle finnas folk som vill trycka ner - le och hejsvejs !
Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0