sista avsnittet av PA3

Hejsan, ska titta en snabbis på PA 3 sista avsnitten ( på svtplay ) för missade det när jag spelade match. Matchen gick bra tycker jag, även om det var förlust med 5-3 men om man tittar lite efteråt på det- vi är 99-00 i vårat lag och de var 99-98-96 i sitt lag så ja, det var en ganska tuff match men vi kämpade grymt bra, jag kämpade med, för vet inte hur många gånger min pappa har sagt till mig innan matcherna '' vilja slår klass '', och det laget som vill mest - vinner.
Imorgon är det måndag, men ingen skolan så det känns skönt ! Men ska nog följa med Maja till stallet istället och rida lite så bloggar kanske därifrån imorgon.
Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0