lördag ♥

Hellu, lördag ! Skönt med helg , bara koppla bort lite.
Idag ska jag åka & kolla på damernas match på Borås Arena, roligtroligt - sen vet jag faktiskt inte.
Ridningen gick bra i går tycker jag, tränade lite över bommar, provade att göra i galopp med - jag slarva dock lite då så hon gick inte över men sen så :) Fick några bra galopper också, alltid kul ! Den känslan att bara sitta på ryggen och få vara med om allt det roliga, finns knappt några arbetsvilliga och hjälpsamma djur som hästen. Alla behöver inte tycka om det men folk som säger, blabla.. bara kickas och sånt - ni har bara varit med om nån procent av de 100 som finns kvar att lära sig, behöver inte säga något mer ;)
----------------------------------------------------------------------------
Brukar redigera mina bilder på picnik.com men det har lagts ner nu, tråkigt tycker jag :/ - Men om ni vet någon bra sida som går att redigera mycket på så tipsa gärna , vore jätte bra !
Nu ska jag fixxa mig - kram !

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

En sida som nästan är lika bra som picnik är "picmonkey" där har jag börjat att redigera min bilder♥



/ Olivia

2012-04-21 @ 14:31:09
URL: http://iaolivias.blogg.se/
Postat av: Victoria

sv: Ja, Bengt var det ja :D Nämen visst är Anton grym? Hejar på han, gör du det med?

2012-04-21 @ 20:20:35
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0