Fredagkväll och tv-kväll

Sitter framför tvn med mamma, har varit och firat min älskade morfar för en stund sedan som fyller 87!! Så har träffat släkten och min kära mormor&morfar som jag älskar innerligt.
Är väldigt trött nu i alla fall och ska bli skönt att lägga sig om en stund.. Helgen är mer än välkommen, om vi utesluter att klockan ringer klockan halv 7 imorgon då jag och Maja ska hjälpa till på någon marknad haha;) jaja ska försöka hålla ut med skolan de sista veckorna för v.14 då drar vi mot fasen mot Österrike! Jag är så himla trött på allting som har med skola att göra, verkligen allt typ. Menmen.. Snart får jag mitt mopedkörkort så det är mer än härligt! 
Ha det fint, kram 

Detta väder får gärna fortsätta, just nu känns det som att rutorna ska spricka när som helst då det blåser sjukt mycket, somnar gott ikväll i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0