Lady <3

Ska berätta en liten tråkigt sak.. Vid den här tiden för exakt en vecka sedan fick jag ett meddelande från min kompis Maja att ''Lady finns inte mer''.  Lady var då ponnyn som jag red på ofta hos Maja. Väldigt tråkigt eftersom denna ponnyn har lärt mig massor, ridit på henne många år men ja tyvärr, någon gång tar ett liv slut och eftersom Lady inte var helt frisk valde de att ta bort henne, vilket som inte var mer än rätt gjort. Men som Maja och de sa, '' nu skuttar Lady på gröna ängar ''.
Jag tror att hon har det bäst där hon är nu, skalet är kvar, men skälen är på en helt annan plats och lever fritt ! 
Vila i frid Lady, lilla matvraket <3 
 
 
 
 
Detta minns jag tydligt :-)  Lilla hoppträningen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0