Ny dag, ny vecka ..

Som rubriken lyder , ny vecka och dag -
På torsdag (förmodligen) får jag veta min nya klass till 7:an, spännande? hmm .. hoppas att det blir bra, så sammanhållen klass som jag har gått i så hoppas jag på en bra klass där med ..  Det blir nog bra !..
Har lust att skriva av mig lite , har sådär svårt att komma på vad man ska skriva i bland men kan dyka upp typ småsaker som man kan skriva om, saker som kan vara asviktigt att tänka på eller ens bara veta. Saker som man kanske inte tänker på? Hur man behandlar folk, man kanske sårar folk fast man inte ens tänker på det .. Tror många gör det felet, men ganska enkelt ändå, bara man tänker först. Har nog själv lärt mig lite på det, tänker efter lite mer.
Var nog bara ett exempel på allt skulle jag kunna tro men en bra början .
Nåja, ha det bra och glöm inte att ni kan följa mig via bloglovin ;) ( ja, jag gör gärna byten meed! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0