Ska somna lycklig

Dagen har vart riktigt bra, bara att tacka min familj och vänner som gjort den bra ♥  love u all! Imorgon så blir det släktkalas, ska faktiskt göra en egen tårta och får la se hur detta går ;) Klickar säkert en bild så ja.. 
Just nu sitter jag och lyssnar på lite kvällsmusik och chillar liite, lugnt och mysigt. 
Snart har jag haft min blogg i 1 helt år! wihoo, får la fixa nått roligt eller så.. haha
 
Var rädda om er, håll koll på nätet och var uppmärksam på nätmobbning och allt annat som spårar ur helt på internet. Helt sjukt vad som händer med internet igentligen, våran skola har fått ta del av det denna veckan. Några på skolan skaffade ett konto på instagram. Det la senare uts en bild på 3 tjejer på skolan, vars 2 utav mina vänner. Det skrevs kränkande ord om de, slutade även med att 2 av tjejerna blev misshandlade. Tragiskt att det finns för många idioter asså.. 
Finns för många "svaga" människor, men finns så många mer starka. Gäller bara att få alla att ta ett kliv fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0