Tisdag

Japp, för dom som inte vet så är det tisdag. Har ingen bra rubrik så har bara blivit, måndagtisdagonsdagbradagosv...
Ne men kom hem för en stund sedan, äter lite just nu och ska förmodligen plugga lite innan jag åker på konfaträffen. Hoppas det blir bra och kul där, och om det inte blir kul, så kommer jag trösta mig med fikat som finns där. SÅ ÄR DET BARA.. 
Haha, hade hemkunskap i skolan idag som vi har på tisdagar och jag fick uppgift att fixa brödet, bara det att mina jäkla tortillas blev ju antingen knäckebröd eller degplättar, men dom blev hyfsat goda ändå så jag dog ju inte..jesus i himlen vilken tur:)
Hoppas bara att alla får en fortsatt bra dag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0