Ja juste ja, bloggen

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, nästan så man glömmer av att man ens har blogg hahah. 
Idag är det torsdag, imorgon är det fredag, juste ja alltså på onsdag så är det 1 vecka kvar till sommarlovet? LÄNGTAR lite bara. Tänk hur många veckor som helst att slappa och ha riktigt kul, träffa massa vänner man inte
sätt så mycket, bilda nya minnen! Haha poet, men detta kommer definitivt bli bra! 
Veckan har varit bra, vad jag kan komma ihåg, spräckte dock min mobil IGEN i måndags, fast tack och lov inte så mycket så struntar självklart i att laga den på ett tag.. 
Var också hos mormor och morfar igår med mamma på lite grill med dom, morbror och mina kusiner. Riktigt mysigt och roligt, också att träffa en utav mina kusiner som bor i Norge som jag inte träffat på jättelänge! 
Idag har det också vart bra, haft fotbollstunering hela dagen - kan konstatera att vi var ganska dåliga hahah.. Så det var väl okej, blev bättre med dagen och pratat med bra vänner så det räcker idag :) Underbara! 
Vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0