Midsommarafton imorgon

Godkväll alla, eller natt? 
Idag har varit en bra dag, cyklade till stallet imorse vid 10, var nog lite förståndigare på vägen hem när jag insåg att det kanske inte behövdes hoodies och regnjackor.. Ljuger inte om jag säger att svetten rann i fejset på mig haha. 
Tog en dusch, slängde på mig slappkläder och tog en promenix med hunden. Käkade onyttig (men god) mat innan jag begav mig mot busshållsplatsen en halvtimma för tidigt i värmen, haha. Nej men hade en otroligt mysig dag med Lina, träffade henne i stan och så var vi där en stund, tog en fika och så. Sedan åkte vi hem till henne, åkte till en sjö mitt ute i skogen och badade. Har haft en väldigt bra dag med en väldigt bra vän! ♥
 
Imorgon är det midsommarafton. Ska hänga med min vän Elsa och hennes familj till ett ställe en liten bit här i från och vara där, kommer säkert bli en väldigt bra dag! Kanske inte blir nån vidare uppdatering med bilder om min midsommar men kanske kommer en del med mobilen. Om vi inte hörs mer så får ni har en riktigt bra midsommar!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0