Varm dag

Hellu, precis kommit hem från första fotbollsträningen, efter uppehållet. Varmt och svettigt men nu känns det skönt!
Åkte in en stund till stan idag, köpte lite träningskläder, ska försöka komma igång lite mer nu. Käkade lite lunch på Viskan och sedan tog jag bussen hem, varit väldigt varmt idag men ska absolut inte klaga! ;-)

Bestämde även igår, att på lördag åker jag ner till Bohuslän, Gullholmen och träffar min kära Maja! Imorgon är det SISTA morgonen som jordgubbsplockare denna sommaren, känns väldigt härligt vill jag säga.. Sedan åker jag upp och rider pollen en stund innan jag åker till Bua igen, så jag åker därifrån till Maja :)
Nästa helg blir det även Helsingborg och Eskilscupen med fotbollslaget, redan! Tiden går fort..
Ha en trevlig kväll alla❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0