svar

Favorit plagg?  oj, svårt att säga men tycker om att ha svarta jeans med nån söt blus eller tröja
Bästa maträtt?  tycker om lite olika, men nått köttaktigt med typ pommes är väl helt ok!
 
Chips / godis? godis såklart
Cola / fanta?  beror på, båda 
Ridning / fotboll? jag vet faktiskt inte det går nog i perioder, på sistone har jag kanske inte tyckt det varit så roligt att åka upp och rida men tror det kan blir roligare till våren, fotbollen kanske har varit roligare nu, men tycker det är ganska skönt att ha två olika sysselsättningar.
 
Vilka är dina alldra bästa vänner? Jag har många kompisar, de flesta är väldigt olika och det tycker jag är bra med de, sedan har jag några lite extra bra vänner, säger inte att alla de är de jag umgås mest med men de finns alltid där. Jag själv vet vilka mina bästa vänner är och det räcker för mig ;) 
Har du pojkvän? Vem isåfall? Nej jag har ingen pojkvän :) 
Om du inte har det är du nu kär i någon? Vem isåfall? Jadu, inget att svara på tyvärr haha 
Favoritdagen i veckan? Fredag helt klart
Vilka bloggar läser du? 
FilippaZara, NellieOlivia och Victoria är några av de

Vad heter din alldra bästa vän? Svar där uppe, men Maja är en vän som står mig nära.
Vad ser du fram emot sommaren 2013? Allt typ, vara med alla goa vänner och åka till stugan och massa mer, allt!! 
Favorit mat? Redan svarat på, men älskar allt som har med potatis o göra (skolan räknas inte)
Favorit fotbollslag?  Helt seriöst så har jag inget favoritlag typ i världen, men i Sverige är det självklart bästa Elfsborg!! 
Vad tycker du är bästa och sämsta egenskapen hos dig själv? Bästa är väl att jag inte tar skit, alltså struntar i vad folk tycker för det mesta, är också noga med att folk ska må bra i min närhet, det känns viktigt! 
Sämsta är att jag är ganska långsam hahah, finns säkert många mer!
Favorit ämne?  I skolan, typ slöjd o bild och sånt haha
Katt/hund ? hund
Sorgsen film/ komedi? finns många jättebra sorgsna filmer, och komedier är alltid kul så båda!
Har du några husdjur? japp, en hund som heter Alfons ;) 
Om du fick önska sig vad du ville vad hade det varit då? Ojj, att leva lyckligt under den tid jag har, bra familj och vänner :) 
Har du någonsin förlorat en vän? Vet inte riktigt faktiskt, klart man glidit ifrån vänner som man kanske skulle vilja ha kvar, det är ju ingen höjdare men tror ändå att man någonstans är vänner/kompisar för att man en dag var det. 
Säg någon som du skulle vilja bli vän med? Vore kul att vara vän med nån kändis kanske ;) 
Favorit låt?  Har många låtar jag tycker om, Justin Biebers acoustiska album med låtar är bra. 
Favorit artist? Swedish house mafia, passenger, Justin Bieber osv.. 
Vad gillar du för slags musik? Allt från house till lugna låtar
Hur många läsare har du ungefär? Det varierar, men klart man skulle vilja ha mer ;)
Om du skulle beskriva dig själv med 3 ord vilka hade det varit då? Omtänksam, rättvis, glad ;) 
Någon du saknar? Jag saknar min sommarkompis Antonia, och så saknar jag mina killkompisar!! Saknar många :) 
Favorit affärena? Om det gäller kläder så typ H&M och GinaT :) 
Favorit märken? Typ Cheap Monday & Svea är bra, använder inte så mycket märkeskläder så aa :) 
Favorit fik i Borås? Bakgården och Boulevard fikar jag på mest typ, haha men Viskan är bra med. 
Tycker du det är viktigt med att ha märkeskläder? Nej det tycker jag inte, tycker att man ska få ha på sig precis vad man vill, klart en del märken är snyggare än vanliga, men svaret är nej :) 
Göteborg/Borås? Är typ aldrig i Gbg, men de har mer butiker och är mycket större än Borås så ja. 
Sommar/vinter? Sommar 
Favorit årstid? Sommar!
Bästa resan? Grekland 2009 typ
Om du fick åka vart du ville vart skulle du då åkt?  Typ USA eller nått varmt ställe!
En bästavän eller många nära vänner?  Många nära vänner
Vad tycker du om skolan? Trist som satan, men bra som attan    (fast man träffar ju vännerna)
Vem är snyggast i din klass utav killarna? hahah vet inte.. 
Jätte din blogg!:) Tack du :)
 
 
Bästa årstiden?  Summeeer 
En vän måste ha? humor, kunna skratta och så måste man kunna lita på den. 
Gillar du någon just nu? 
Trivs du i klassen? Jadå den funkar!
Bästavän? Samma som där uppe, har många bra kompisar men kanske bara några få bra vänner och de vet jag vilka de är.

favoritlåt? och favoritartist? :) "Rest of my life" med Ludacris,David G, Usher är bra och artist typ Swedish house mafia
Bästa med sommaren?  Sol, vänner och glass
roligast med att blogga?  Posetiva kommentarer och att man får dela med sig av sig själv, lite småpyssel typ.
sämsta ämnet/bästa ämnet? (skolan)  Sämsta är typ NO och bästa är typ Slöjd, Bild :) 
 
 
Tack för alla frågor, hoppas ni är nöjda med svaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0