Gossip girl

Go kväll, sitter och myser framför datorn och kollar Gossip girl, ganska ok.. Kollade också melodifestivalen,rätt som gick vidare tycker jag nog ;) lätt klart värda en finalplats, goaste gubbarna på länge!! 
Vill också påminna mig själv att jag ska ställa väckarklockan på 07.00 på måndag igen, skola - happyface! Inte riktigt, men får la stå ut. Dessutom har jag ju ett arbete som jag ska göra klart, haha ok trevligt.. 
Nog om det, inga större planer inför morgondagen, en ridtur så får hoppas på nått okej väder.
Idag har jag i alla fall träffat min fina vän Stina, tog en fika och lite så :) 
Inget annat att skriva om så avslutar meningen här, kramar till er! 
 
 
Gamla bilder med mina kära vänner, old times but remember it like yesterday, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0