Nära sommar?

Hejsan alla tisdagare *host. Kort dag idag men hade slöjd sista idag iallafall och ja, händer inte så mycket speciellt i skolan just nu så inte mycket så history - annan dag ;)
Kollat på väderappen, solsol heela veckan och just nu är det över 20 grader härmed, njut säger jag. La mig efter tio igår och termometern står kvar på 19 liksom ? En annan sak är att det är typ nån vecka kvar och sedan beräknas det som sommarmånad, sjuktvadtidengårfort. Nånå.. På torsdag åker jag nog in och köper lite sommarfix/avslutningskläder med mamma !

Måste bara säga en sak, att man är så glad att ha sina vänner, asså vänner och kompisar är inte samma sak, självklart kan man ha småkompisar,småsnack & annat och det har sin sak. Man vet efter ett tag vilka som man delar sina små hemligheter med och vilka som verkligen finns för en och som bjussar på lite härliga kommentarer då och då, så tack mina snälla,rara vänner !
Träning ikväll, cya again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0