Regn och sol ..

Godagens ! Jobbade i morse, var la halvt kul i och med att det ösregnade, var frusen och dygnsur när jag kom hem. Men jag hoppade snabbt in och tog en varmdusch och sedan tog jag på mig min älskade onepiece. 
Ska snart byta om till ridkläder och hoppas på uppehåll ! Ska rida med en tjej idag som rider på en häst nära stallet där jag rider, så det blir roligt! 
Funderat lite och nu i sommar ska jag försöka att fixa mig en somrig header, så ska ta med kameran ut och ta lite bilder någon dag kanske? :) 
 
Min kommande vecka : 
 
  • Idag, rida, kanske staden (y) och åka på ett kalas. 
  • Måndag, no idea, jobba på morgonen ! 
  • Tisdag, match, match ! 
  • Onsdag, fri lek :D 
  • Torsdag - Söndag , Skövde - Skadevi cup! ♥ Hoppas, hoppas att appen funkar då !  
 
Kramar till er ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0