Fredag, 13

Uteritten gick bra, trots datumet och lite regnkläder på... Märker att hon kan vägarna bättre än mig så ibland ger hon sig inte när hon inbillar sig att hon måste in på en liten stig eller andra smidiga genvägar.. MEN jag vinner oftast ;-)
Nu är jag i alla fall hemma, mormor hade skickat med lite mackor till mig när jag kom hem :-D 
Ska nog på 50-års kalas ikväll, sedan imorgon bitti så åker vi till stugan och går på Makrillfestival, och så får jag träffa min sommarkompis Antonia :)<3 
Nu ska jag fortsätta att lyssna på musk ! 
byye 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Setthagen

OMAGADDDDD!
Vilken hottie, helt otroligt vacker! ;o

2012-07-13 @ 22:06:50
URL: http://Linasetthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0