Bild..

Hejsan, lite småtrött efter att ha kollat på ''Titanic'' i några timmar. Fast än jag har sätt den så många gånger så gråter jag fortfarande av den, för den är fortfarande så himla bra. 
Nåja, mobilen laggade väldigt mycket innan som någon av er kanske märkte, att det kom typ 1000000 rader med länkar när jag skulle lägga upp 2 bilder. Haha, men jag tog bort det i alla fall... 
 
Jag vill ha sovmorgon snart, känner på mig att jag kommer vara 'väldigt' trött imorgon, men på fredag har jag sovmorgon ! 
Men annars, sommarlovet flyter på bra, och om inte jag har fel nu så har det snart gått hälften av sommarlovet, tiden går fort ;) Till helgen kanske vi åker till stugan och är där nån natt, om det inte är jättedåligt väder, ska även gå på Makrillfestivalen som är varje sommar, faktiskt ganska roligt, lite lotterier och försäljningar av olika slag, aa en hel del, typisk sommargrej. Den är alltid i hamnen så det är trevligt ! 
 
Nellie Berntsson (17 mars 2012) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0